Comunitatea maritimă și fluvială strânge rândurile
248
Articole de la același autor
Cum vrea statul să spargă blocajul financiar
25 Februarie 2017
Populația va declara toate bunurile și veniturile la Fisc, în vederea impozitării globale
18 Februarie 2017
Fiscul vinde terenuri, autovehicule și ambarcațiuni la preț de chilipir
10 Februarie 2017
Hartă interactivă cu starea infrastructurii de transport
09 Ianuarie 2017
r Va fi elaborată o strategie navală a României
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime și Constanța Port Business Association (Patronatul Portuar) au organizat ieri, 27 februarie 2017, dezbaterea cu tema: "Implicarea portului Constanța în dezvoltarea transportului fluvio-maritim - provocări și soluții", se arată într-un comunicat de presă.
Întâlnirea face parte din acțiunile dedicate creionării unei strategii navale coerente. Au participat reprezentanții CNAPMC, operatori portuari și specialiști din cadrul CN Administrația Canalelor Navigabile.
Tema dezbaterii este de mare actualitate, având în vedere situația de pe Dunăre. În această iarnă, navigația a fost blocată din cauza înghețului, determinând prejudicii foarte mari companiilor care efectuează manipulări, exporturi și tranzit de mărfuri, transport fluvial și maritim, agenturare nave etc.
"Nu putem vorbi despre o strategie navală fără Dunăre! Avem acest avantaj al Dunării față de alte porturi, dar de care nu beneficiem la adevăratul lui potențial. Dacă cei de la Dunăre au ajuns într-un impas, trebuie să acționăm, deoarece ne este și nouă afectată activitatea și pierdem trafic de mărfuri", a declarat Ștefan Muntoiu, vicepreședintele Constanța Port Business Association.
Atât administrația portuară cât și operatorii portuari consideră că portul Constanța se află într-un moment-cheie, în care trebuie să acționeze, deoarece nu își poate permite pierderi de trafic în condițiile actuale ale pieței.
Drept urmare, CN Administrația Porturilor Maritime, Constanța Port Business Association, CN Administrația Canalelor Navigabile, Administrația Porturilor Dunării Maritime Galați, Administrația Fluvială Dunărea de Jos, Asociația Armatorilor și Operatorilor Portuari-Fluviali din România și alte companii private s-au reunit în cadrul grupului de lucru pentru promovarea transportului naval, parte a protocolului de colaborare semnat de CNAPM și Constanța Port Business Association.
Grupul de lucru se va transforma într-o asociație cu statut profesional, reprezentativă pentru transportul naval. Aceasta va defini o strategie și un plan de acțiuni comune, care să vizeze eliminarea blocajelor din calea dezvoltării industriei portuare. Grupul de lucru va pune bazele unui parteneriat solid cu reprezentanții Ministerului Transporturilor, urmând a fi solicitată o primă întâlnire în acest scop, în perioada următoare.
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime și Constanța Port Business Association (Patronatul Portuar) au organizat ieri, 27 februarie 2017, dezbaterea cu tema: "Implicarea portului Constanța în dezvoltarea transportului fluvio-maritim - provocări și soluții", se arată într-un comunicat de presă.
Întâlnirea face parte din acțiunile dedicate creionării unei strategii navale coerente. Au participat reprezentanții CNAPMC, operatori portuari și specialiști din cadrul CN Administrația Canalelor Navigabile.
Tema dezbaterii este de mare actualitate, având în vedere situația de pe Dunăre. În această iarnă, navigația a fost blocată din cauza înghețului, determinând prejudicii foarte mari companiilor care efectuează manipulări, exporturi și tranzit de mărfuri, transport fluvial și maritim, agenturare nave etc.
"Nu putem vorbi despre o strategie navală fără Dunăre! Avem acest avantaj al Dunării față de alte porturi, dar de care nu beneficiem la adevăratul lui potențial. Dacă cei de la Dunăre au ajuns într-un impas, trebuie să acționăm, deoarece ne este și nouă afectată activitatea și pierdem trafic de mărfuri", a declarat Ștefan Muntoiu, vicepreședintele Constanța Port Business Association.
Atât administrația portuară cât și operatorii portuari consideră că portul Constanța se află într-un moment-cheie, în care trebuie să acționeze, deoarece nu își poate permite pierderi de trafic în condițiile actuale ale pieței.
Drept urmare, CN Administrația Porturilor Maritime, Constanța Port Business Association, CN Administrația Canalelor Navigabile, Administrația Porturilor Dunării Maritime Galați, Administrația Fluvială Dunărea de Jos, Asociația Armatorilor și Operatorilor Portuari-Fluviali din România și alte companii private s-au reunit în cadrul grupului de lucru pentru promovarea transportului naval, parte a protocolului de colaborare semnat de CNAPM și Constanța Port Business Association.
Grupul de lucru se va transforma într-o asociație cu statut profesional, reprezentativă pentru transportul naval. Aceasta va defini o strategie și un plan de acțiuni comune, care să vizeze eliminarea blocajelor din calea dezvoltării industriei portuare. Grupul de lucru va pune bazele unui parteneriat solid cu reprezentanții Ministerului Transporturilor, urmând a fi solicitată o primă întâlnire în acest scop, în perioada următoare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 27 Februarie 2017
Sâmbătă, 25 Februarie 2017
Vineri, 24 Februarie 2017
Joi, 23 Februarie 2017
Joi, 23 Februarie 2017
Marţi, 21 Februarie 2017
Luni, 20 Februarie 2017
Miercuri, 15 Februarie 2017
Marţi, 14 Februarie 2017
Sâmbătă, 11 Februarie 2017